Interview Jeroen Lourens

In deze rubriek geven we jou een exclusief kijkje in de Rodi-keuken! Wat houdt ons bezig? Dit keer een dag uit het leven van Jeroen Lourens, Media-Adviseur bij Rodi Media.

Hoi Jeroen, leuk je te spreken! Wat doe je precies bij Rodi?

“Bij Rodi ben ik verantwoordelijk voor het commerciële deel van Nieuwsblad Hoorn, regio West-Friesland. Denk aan het aanbieden van crossmediale pakketten aan klanten – van een advertentie in de krant tot een artikel op Rodi.nl en in de nieuwsbrief. Mijn advies over hoe een lokale ondernemer zichzelf het best kan presenteren/promoten gaat dus van offline tot online, dat maakt het leuk en afwisselend werk.”

Waarom is deze functie helemaal ‘jouw ding’?

“Omdat je in deze functie echt de spin in het web bent: je hebt met elke afdeling wel te maken en veel contact met nagenoeg iedereen binnen Rodi. En het verkopen zit er al van jongs af aan in: ik kon nog een wc-rol aan de man brengen, zeiden ze thuis altijd, haha. Daarbij is Rodi gewoon een mooi familiebedrijf met leuke collega’s en veel ruimte voor eigen initiatief. Dat klinkt cliché, maar is voor mij wat het werk leuk maakt. En dan heb ik het nog niet eens over de leuke feestjes en activiteiten na werk, zoals het jaarlijkse Sinterklaas-feest voor de kids van alle collega’s.”

Wat is voor jou een mooie herinnering bij Rodi?

“Eigenlijk elke keer dat ik een klant die klein begint bij Rodi, samen met deze klant groot kan maken, zodat de regio niet meer om hem of haar heen kan. Dán is mijn werk geslaagd en ga ik met een grote glimlach naar huis.”

Lees ook: